Aha, értem.
Így már közelebb van a két eset egymáshoz, de még mindig nagyon nem mindegy, hogy csak úgy siklasz bele a nagy világba, vagy egy vékony és rövid betoncsíkot célzol meg, ahol épségben szeretnél leszállni.
Ez utóbbi esetben valóban igen nagy jelentősége van a süllyedés pontos menedzselésének.
A maláj esetében a vízre szállás kapcsán merült fel a téma. Itt nem volt szempont, hogy egy adott ponton (pályaküszöb), adott magasságon, adott sebességgel haladjon a repülő. Ez utóbbi feltételek teszik nehézzé a vitorlázást, mert amúgy a gép magától is szépen tud vitorlázni.
Máshogy fogalmazva, a két zsoké nem arra kell, hogy a gép repülőképes maradjon, és ne essen dugóhúzóba, mert a gép repül magától is. A pilóták arra kellenek, hogy az a gép ott érjen földet, és úgy, hogy az túlélhető legyen.