strangerr Creative Commons License 2014.04.16 0 0 29676

Szia!

 

Jók a meglátások.

Ezek a burkolati jelek annyira nincsenek kőbe vésve, hogy ez nem is a végleges terv, hanem egy munkaközi változat.

 

1.) A bányató tényleg nehéz ügy, de egész egyszerűen a kishomoki rész beépítettsége miatt külön szintű csomópontot máshová nem lehetett tenni. A következő hely már majdnem az algyői hídnál lett volna, egy kb. 20 km-es elkerülőt eredményezve.

 

2.)  Hmvásárhely- Szeged irányból a belső szűnik meg, ez maradt. Elkerülő- Szeged irányban a felüljáró után a belső szűnik meg, ez változás ehhez a rajzhoz képest.

 

Az a bizonyos viziparki bekötő utas csomópont teljes egészében elmarad. A bekötő utat "bekötik" az Anno étterem felé tartó szervizútba. Ott annak balra sávos csomópontja van. Ez azt eredményezi, hogy a Szeged- Hmvásárhely irány hamarabb ki tud nyílni újra két sávossá, még a töltésen vagy 100 méterre a bekötő út előtt. Ja és itt is javítva van, azaz az autósok a külsőben találják magukat a rövid egysávos kiváló szakasz után.

 

3.) Nem teljes értékű a csomópont, Hmvásárhely irányából nem lehet az elkerülőre felhajtani. Épp emiatt is épül különszintű csomópont a Bodzási útnál. Megjegyzem ez a sarokforgalom amúgy is elenyészően kicsi lenne,mert ha valaki Hmvásárhelyről akar felhajtani az elkerülőre ezt még 3 helyen megteheti és nem jön el ide kilométerekre hogy aztán felhajtson az elkerülőre és elinduljon visszafelé Orosháza irányába.

 

4.) A vasút közelsége, ill. a vasúti töltés árvízvédelmi volta miatt, itt jó megoldást különszintben nem lehetett kialakítani, a végső megoldás azt hiszem a legkevésbé rossz, amit ki lehetett hozni belőle azt kihozták.

 

str

 

Előzmény: Pompiere (29675)