APT Creative Commons License 2014.04.16 0 0 152946

Szerintem meg teljesen igaza van, a piac, a potenciális vásárlók többsége simán menne az "új trend" után. Nincs eladási gondja a Rolexnek a jóval filigránabb Cellini szériáknál sem, és kiváló példa a Patek, vagy a Vacheron, amelyik csak kis számban készít testesebb modelleket. A generális eladásokat megnézve is az látható, hogy nem a gigaméretek a népszerűek, pláne nem az egyre fontosabb, az eladások lassan már nagyobbik hányadát jelentő ázsiai piacokon - ahol zömükben eleve jóval kisebb termetűek, vékonyabb csuklójúak a potenciális vásárlók.

 

A vevők igen nagy része egyáltalán nem tudatos, simán elfogadja, hogy most ez a menő, és bár valójában zavarja az órája túlméretezettsége, túl nagy súlya - együtt él vele, elfogadja a "szépségért meg kell szenvedni" alapon... Nyilván egy bazi nagy és csillogó óra feltűnőbb is, és nem kevesen csak azért vesznek drága presztízsórát, hogy "villantsanak".

 

Ceterum censeo: a közízlés simán formálható, még nagyon sok idő sem kell hozzá...

Előzmény: spyder9 (152944)