Smafu.w126 Creative Commons License 2014.04.14 0 0 335745

A hengerfej elején találod, és egy kétlábas csati megy rájuk.

Ha jelet kap, (accem 2500-tól) a mágnes életbe lép, egy vasmagot meghúz ami szelepként üzemel, majd az olajnyomás bejud a hydromodulátorba ami a nyomás következtében elforgatja a veztengejen a lánckereket úgy, hogy elöbb kezdenek nyitni a szívószelepek.

Ha ez a modulátor elkoszolódik, vagy megszorul nyitott állapotban, akkor azt történik, hogy túl korán nyitnak a szelepek, és az önindítózási fordulatszám nem elég a beröffenéshez. Kiszűrése egyszerű. Amikor nem indul a kocsi, kiveszed az elektromágnest (3 inbusz csavar, és nyugi nem esik az öledbe semmi) majd a veztengelyből kilógó kis vashengert ki-be muzgatva megjáratod, majd benyomod, és próba. Ha ilyenkor beindul akkor ott a baj. És van a másik, de az körülményesebb, hogy leveszed a szelepfedelet, és megnézed álló helyzetben, hogy el van e fokolva a lánckerék. Egy kis vájatban láthatsz egy kis éket, ami tud benne jobbra balra mozogni, ha nem jár a motor és a kis ék jobboldalon van akkor elfokolva maradt.

 

Előzmény: WinnerB0Y (335741)