T yoee!
Gondolom a Nissanra gondolsz első sorban, mert ott azért valóban találkozni láncnyúlás, feszítő patron hibákkal már 100 ezer környékén is, de nem állítanám, hogy annyira elrontották volna ezt a motort.
Szervizes tapasztalatom szerint ezek a motorok hajlamosak már korán zörögni "a vékonyabb" olajaktól.
Példám az konkrét esetre és összefüggésre vonatkozott. Csak arról nyilatkozhatok, ahol elő- és utóélet számomra ismert.
... de ekkora minőségi romlás a tömegcikké degradálódott autóknál bármelyik márkánál fennáll. A környezetvédelmi előírások miatt megölik a technikát. A tribológia tudománya sem képes csodákra. Vagy a mechanikának felelünk meg, vagy környezetvédelmi szorításoknak.
Az elvárás erős, szuper megbízható, majdnem versenyautói erényekkel bíró szerkezet, amely lassan az Euro VI - nak kell hogy megfeleljen nehezen kreálható. Küzdenek, de az üzemanyagból már kivették a kenőadalékolást, most tán' a motorolajon a sor ...
Ehhh!
Nem bonyolódnék a szakmába, mert ahhoz le kéne ülni és beszélgetni. Így nehéz az info csere/áramlás. No meg az írott szó néhe félre is értelmezhető!:(