Törölt nick Creative Commons License 2014.04.12 0 0 131997

Igen, azért szemmel követem a fejlődést, de azért bízok benn, hogy az egyre kisebb és bonyolultabb motorok között is akad majd mindig egy-egy amivel kevesebb a baj az átlagnál. De az sem zavar, ha azt mondjátok, hogy jelenleg az a pár őskövület szívómotor a tuti, ami még megmaradt (Mint pl az Astra Ecotec 1.4 vagy a korábban említett Mitsu ASX), vagy pl egy hibrid Prius.

Az MB-hez van egy sztorim. Egy itteni magyar barátom vett egy nagyon szépet kb 5 éve (2003-as C-klasse 200CDI). Márkakereskedőtől vette, egy év garanciával 80.000km-el. Gyönyörű állapotban volt. De hogy azzal mennyi minden történt azóta, az nagyon durva. Először egy rugó törött el benn ami nem várt esemény volt (pedig erre nem sok kátyú van), majd kipufogó kellett rá katalizátorostól, aztán elkezdett rohadni 10 éves korára, és nem is kicsit! Az összes ajtó alja, az összes küszöb, a kerékjárati ív, motorháztető éle és a hátsó csomagtartó ajtó. Kapott egy teljes kilakatolást és új fényezést, most nemrég ( a télen), meg kellett bele 4 porlasztó és a magasnyomású pumpa. Kb 200.000km van benn. Az osztrák szervizek mindenre horror árat mondtak, ezért minden munkálatot egy magyar Bosch szerviz csinált rajt, az itteni ár feléért sem.

Nem tudom, de nem egy olyan történet, amit én is meg szeretnék ismételni.

Előzmény: cam aro (131995)