vasutTOM Creative Commons License 2014.04.12 0 0 95559

Egészen megdöbbentő, hogy 2014-ben ezzel az analóg megoldással még bevételt lehet generálni.

 

Igen, lehet! És meglátásom szerint még évekig lehet!

Kíváncsi lennék, hogy egy 120 méteres modulasztalon hogyan oldanád meg digitálisan 15-20 vonat vezérlését 4 fő kezelőszemélyzettel? Tudom, meg lehet oldani akár egy lap-topal is. De mindez rengeteg munka és még több pénz lenne. Sajnos nem minden klub tudja ezt vállalni. A digitális vagy FREMO rendszerben működő terepasztalokon általában magán kézben lévő járművek üzemelnek. Számold ki, hogy mennyibe kerülne egy klub kb. 50 mozdonyát és közel 80méteres modulasztalát egyik napról a másikra digitalizálni.

A látogatót nem az érdekli, hogy digitális, vagy analóg. A lényeg, hogy menjen a vonat. A legtöbben még analógban is kevésnek tartják a forgalom sűrűséget.

Részt vettem olyan FREMO kiállításon, ahol belépőt szedtek. Szinte az összes látogató értetlenül állt az asztalok előtt és nem tudták felfogni, hogy miért nem megy a vonat. Hosszasan kellett mindegyiknek elmagyarázni, hogy működik az egész.

 

Előzmény: alsó madárfogás (95552)