M.VIII Creative Commons License 2014.04.12 0 0 40176

majd 40 éves konstrukció lesz

 

A 861-631-862 M.X vonat 1969-es gyártású. De a legfiatalabb tízák is elmúltak 30 évesek...teljesen felesleges belefektetni ennyi energiát, és ugyanúgy kísérleti példány marad majd az az egy szál vonat, akárcsak a tíz éve kísérleti félpantográf áramszedő (amik sorra törnek, le, és helyettük hagyományos ollósak kerülnek vissza), vagy a vezetőállás klíma, ami nem is működik. Ettől még nem lesz vonzóbb a HÉV közlekedés, az biztos. Wifi? Mi a francnak? A járművezetők lába közt húz a cúg, esős időben beázik a szélvédőnél, az ablaktörlők maszatolnak ahelyett, hogy törölnének, a páramentesítésre egy harmincas évekből való fűtőszálas vacak van odaerősítve, amit természetesen nem lehet használni. Senkinek nem jut eszébe, hogy talán ventilátorral és fűtőszállal kéne meleg levegőt fúvatni az üvegre? Csakhogy az a helyzet, hogy új járművek beszerzésének a lehetősége is évtizedes álom, próbálnak a szarból várat építeni, de így nem megy...

Előzmény: Törölt nick (40170)