Normal
0
21
false
false
false
MicrosoftInternetExplorer4
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Normál táblázat";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Times New Roman";
mso-ansi-language:#0400;
mso-fareast-language:#0400;
mso-bidi-language:#0400;}
Sziasztok!
Egy oldallal ez előtt írtam itt a fórumon a hibámról. Robi 151 gépem van. Két idézet az írásból:
-Most nagyon nehezen indul el és kihagy a gyújtás, majd durran egyet és leáll, be sem tud melegedni a motor, ezután el sem lehet indítani egy jó darabig.
-Nagyon gyenge a szikra, pipán keresztül pedig néha nincs is.
A következő történt: Szétszedtem újra a tirisztoros gyújtás dobozát. Az elektronikában minden alkatrészt kimértem és jónak találtam. Az interneten találtam kapcsolási rajzot is hozzá, melyben „tic 106”-os tirisztor szerepel. A gyári elektronikában beazonosíthatatlan tirisztor van ( AEG) cég gyártotta, ennyi látszik rajt. Próbából vettem egy tic 106-os tirisztort elektronikai boltban kemény 220-forintért. Kicseréltem, és csodák-csodája kétszer akkora lett a szikra. Első rántásra indul, nem durrog és nem hagy ki a gyújtás.
Remélem tíz perc kapálás után is így marad majd, mert eddig még nem lett „élesben” használva.
Remélem segítettem ezzel az írással másoknak is a hibajavításban.
Üdv: Attila.