Ha már az adagolóról esett szó, egy idekapcsolódó dolgot én is tudok. Motorpal adagoló van a gépen és elég gázolaj-takarékos beállításokkal jött ki a gyárból. Kombinátorozás előtt adtunk neki egy kis kaját az adagoló hátsó fedele alatti csavarral (1,5 fordulat). Szerintem így visszatereltük a gépbe a gyári 80 lovat. :) Eddig hosszú 6-ba csak nyögve, padlógázon bírta húzni a kombit, meg inkább csak 5-be. Most meg még kb. 4 cm-el nagyobb munkamélységgel is tudunk dolgozni (6-ba). Íme a megindulás. Tavaly ezt így még nem bírta volna megcsinálni.
Csak akkor kezd jobban füstölni, ha a simító sok földet felhalmoz maga előtt, vagy a nagy part előtt. Ezek szerint Minszkben a füstgáz kibocsáltási normákra hangolják az adagolót és nem a 80Le leadására. :