Felfedező2 Creative Commons License 2014.04.05 0 0 152713

Ez persze így nem áll, hiszen ahhoz azért több kell, mint az alapítás. Nyilván van reklámértéke és nyilván az se véletlen, hogy nincs más svájci kronométertanúsítvány - a genfi pecsét és a Patek-pecsét ugye nem erről szól. A japánoké se rossz, de mégse svájci. Valami olyasmi ez, mint a hitelminősítők esete. Kéne egy "európai", csakhát a piac erre a háromra hallgat, vagy mint s nézettségmérés, az összes magyar tévé sír az AGB Nielsen miatt (rossz a minta, a kicsikre nem reprezentatív stb.) csak azok a fránya reklámozók ez alapján költenek. És bizony, ahol jó a minősítés, alacsony kamattal is elmennek az államkötvények, ahol nagy a mért nézettség, sok a reklám és magasak az árak. Marketing? Az. Reális? Nem feltétlenül. Érték! Egyértelműen.

 

 

Előzmény: Wreck Diver (152710)