kolcsar
2014.04.01
|
|
0 0
131746
|
Először is kell hozzá egy BREAKOUT BOX amit a kocsi diagnosztikai csatijára dugsz,aztán kell egy adapter kábel aminek az egyik vége 16-lábas anya,a másik felén meg van 4db banándugó.amit a testre 16-lábas csatlakozójába dugsz,mivel nem egyértelmű melyik lábra van kivezetve a Motor diag lehet 7-es vagy 8-as lábra mikor milyen hangulata volt az angoloknak.
Aztán kell a diagnosztikai teszter,KTS-ACTIA-AUTOCOM-DELPHI,stb.De a legjobb lenne a KTS,mert annak van külön szoftvere a rendszerébe amivel a PSG5-ös adagolókat közvetlen lehet tesztelni,de ezt nem ajánlom,mert ha nincs gyakorlatod,vagy valaki aki ismeri a menetét akkor tönkre lehet tenni a teszter,ha zárlatos az adagoló elektronikája.
Magyarul olyannal kel csinálni aki nem csak kivülröl látott Rovert,hanem diagnosztizált is. |
Előzmény: anonym1s (131732)
|
|