Nos, lenne egy pár észrevételem:
Kicsit furcsán nézett ki kettő darab 60-as egymás mögött, főleg, hogy a hátsón csak a szám volt kiírva. Az első (60 Budaira) időben volt, a másodikat (faluba) nem sikerült a megállótáblából megfejteni, mert egybe van a közös megállókban a 2-2a-60-60a. Ellenpélda a 20-20a amit külön van. De láttam még EMKE kijelzős 415-ös 20y jelzéssel (oké, én értem h a fordába úgy van írva) valamint megtudtam, hogy átszállhatok a 60y-ra.
A 120-asnál elég gyér tájékoztatást ad a D betű, azt pl nem tudom meg, hogy mennyi menetidő többlettel jár.
Elég elvetemült ötlet, de a 20a-t át lehetne számozni 31-re (akár 21-re is, ha jobban tetszik), így a 20-as menne kertibe, a 20a a baromfiig, a 120 pedig a Ledina felé, mert ugye itt az y-ozás nem játszik.
Régen volt 20-as 13:40-kor, 14:05-kor és 14:20-kor uránból. Most van 13:50-kor és 14:20-kor. Az előbbi elég nehezen elérhető a 14:10-kor végző diákoknak, a következő meg városnézős. Nem férne bele mondjuk 13:40/45, és egy 20/a 14:15-kürüli indulással?