K.O. Lompos Creative Commons License 2014.03.27 0 0 57086

Indulásnál, alacsony sebességnél igenis lehetett érezni " rángatást "

Az oka egyszerű volt: - Amíg az emeltyű 50 % fölött volt, az egyik oldali gépezetbe még ömlött a friss gőz, amikor már a másik oldali is kapta a nyomást.  Ez az érzés azután 424-nél kb 20 - 25 km/ó - nál elfogyott.  Részben azért, mert már sűrű lett a csapváltás, részben azért, mert ott már 50 % körül, vagy az alatt volt az emeltyű.

 

Az ütöm-vágom meg azért " kellett ", mert a '80-as évek végén, már általában dizeles menetidőkben.., kisegítőként dolgoztak a Bivalyok.    Ahhoz, hogy a 3713-ast Kecsó - Lm - Bp.Nyugati távon menetrend szerint vidd föl / útközben négy kereszttel /, eléggé határozottan kellett indulni.  / meg ahol lehetett, az eng. seb. + 10 is kellett :-) /.

Előzmény: M.machinátor (57079)