Wreck Diver Creative Commons License 2014.03.25 0 0 152414

Olyan ez, mint a mobiltelefon piac.

Jó ideig az volt a trend, hogy a nagy táska motorolák és banán nokiák
helyett egyre kisebb mobilokat készítsenek. Aztán eljutottunk oda,
hogy egy amúgy jópofa 8210-es nokián a vastagabb ujjú emberek folyton mellényomtak.

Utána jött az okosodó telefonok kora. N95 stb.
Most oda sikerült eljutni, hogy az átlag telefon a 4-5 évvel ezelőtti tableteket veri lassan méretben,
és egy kézzel nem tudod használni, mert nem érik át az ujjaid. Ilyen "a majom is tud diót törni, csak nehezen" figura...

Órában is ez megy.
Az első karórák ugye zsebórákból készültek.
Tányér méretű lengőfüles H. Moser & Ciek, és társai.
Aztán szépen összement az óra az emberek kezén. Az elmúlt 10 évben megnőttek.
Most pedig egyes márkák újra kisebb méretekben gondolkodnak, míg mások tartják
magukat a bilidivathoz rendületlenül. Közben az ebbe szocializálódó generáció óhatatlanul
nőinek titulálja az 1920-as 50-es évekbeli férfi IWC-ket, Omegákat. A Patek azért kicsiben is Patek, még nekik is.

20 év múlva majd megint fordul valamerre a kocka.
Majd a marketing agymosásnak iránya meghatározza úgyis a trendeket...

Előzmény: sztívndráj (152407)