7-es troli Creative Commons License 2014.03.12 0 0 95394

a volán is és szkt is megrendelt szolgáltatásokat teljesít. Meg van szabva az üzemidő, a követési idő, illetve biztosan számos más paraméter is. Ennek ellenére mivel nem láttam a tv várossal kötött szerződését, így nem tudom biztosan (gondolom Te sem) hogy melyik időpontban milyen típusú, ill kapacitású járműnek kell közlekednie. Azt el tudom képzelni, hogy bizonyos időszakokban (pl hétköznap csúcsidő) egy-két vonalnál meg van kötve, hogy csak csuklósok mehetnek, de az furcsa lenne számomra, ha minden járat minden indulásánál oda lenne írva a szerződésben, hogy pl csak ik260 mehet a 71-72 vonalakon mert csak azt fizeti a város.

 

Azt is el tudom képzelni más-más összegeket fizet a város a modernebb (pl ap), magasabb fogyasztású buszokra és vagy csuklósokra, mint egy mezei ikarus260 után tenné, tehát így lehet a város érdeke az olcsóbb üzemeltetésű buszok közlekedtetése, de ennyi erővel akkor minden nap csak azok közlekednének. Nem mellesleg egy hétvégi nyugis újszegedi fordában olyan eget verő különbség egy 260 és 280 között nem lenne. Ha mégis, meg lehetne találni a fedezetét ennek. (pl a millió éve tervezett és eleddig meg nem valósult hétvégi 84-90(f) összekötése során megspórolható buszvezető és üzemanyag költségen).

 

Ha jól emlékszem 7-8 hónapja történt valami, és onnantól kezdve árasztották el a szólók 7végén a 71-72 vonalat. De majd aki napi rendszerességgel közlekedik ezen járatokkal, majd pontosít, mióta van ez az állapot.

Előzmény: kimaradt (95389)