MTZ Betyár Creative Commons License 2014.03.12 0 0 83674

Ez jól megszívatott inkább....

 

Pont ebből kifolyólag most eszembe jutott, hogy a nyolcvanasomon olyan az adagolópajzs, hogy nincs rajta az a furat a felső, belső csavarnál. Azaz ha szökik belé a gázolaj nem tud befolyni a karterba. Nem kell eldobni a motorolajat.

(,,különolajzásos˝) Van neki túlfolyócsöve. Egyszer még csepegett is, de abbahagyta.

Az 550-esé már olyan, hogy van ott furat. Ha orra buktatod az adagolót, akkor ott kifolyik belőle az olaj vagy ha feltelik addig a szintig és akkor... Na most lehet nem ártana azt a lyukat berakni ott.... a drága olajat ne kelljen eldobni egy fos tápszivattyú miatt esetleg.

Az a lenti furat az csak a meghajtókerék bronzperselyét látja el olajjal.

 

Én is elvoltam tegnap meg ma, meg még holnap is tart....

Öreg ismerősömnek az 50-esén jobb hátsó kerék leengedett már többször.

Most megkért csináljam meg neki.

Nahát lejtős az udvar meg kicsi is... meg 15 éve nem volt levéve a kerék sem a helyéről.

Én nem birkózok mondom a rárohadt anyákkal....

Rajta levertük a fiammal ketten a külsőt, belsőt ki belőle, szelepnél kirehülve... szelep is rossz. Gumis rakott rá új szelepet, ma összeraktuk.

Rozsdás felni.... nem akart az utolsó fél méteres szakasz kiugorni első nekifutásra, 2,5 bárral sem... na újból leengedni, vízzel megáztattam, aztán újból neki a levegőt. Közben meg meg ütöttem és hála az égnek kiugrott 2 bárnál.

Franc enné meg ezt a peremvédős külső gumit, alig akart beszakadni.... aztán kiugorni.

 

Holnap meg az enyémen kell a jobb elsőt szétszedni. Leengedett.

A külsőn van két vágás az oldalfalon, egyik jó mély. Szerintem kidörzsölte a belsőt...

Előzmény: Törölt nick (83673)