vampeare Creative Commons License 2014.03.10 0 0 24757

de b+ fogd már fel, hogy én (és 50000 másik) nap mint nap megtanulok veszíteni, köszönhetően azoknak a pöcsfej sofőröknek (akinek nem inge, ne vegye magára), akik igenis szabad gondolkodású kreatív művészként olyan tempóban hajtanak, ami nekik éppen jól esik.

 

és nem japán pontosságot várok el, hanem azt, hogy ha az az út, ami a menetrend szerint 10 perc, az ne legyen 5 és 15 perc között teljesen esetleges, mert az nem szolgáltatás, hanem egy szatyor szar. és ebben a témakörben megosztott felelőssége van a sofőrnek és annak, aki a menetidőt összetákolta, persze utóbbit nehéz szidni, ha az átlagot jól lövi be, csak a szórás az, ami felháborító - +/-2 percnél több nem férhetne bele szerintem se 10 se 20 perces menetidőnél

 

nem tudom, mit tud a pécsi fedélzeti cuccotok, a Futár képes arra nem túlságosan bonyolult információra, hogy a sofőrnek kitegye, hogy a menetrendhez képest mennyi pluszban/mínuszban van, ugyanezt a Pannon rendszere is tudja, és szerintem a linearos régi is simán tudta volna, csak azt kicsit kényelmetlen lett volna sasolni. a BKK arra is képes, hogy napszakonkénti menetidőket kreáljon, ami ugyan nincs meghirdetve, de csúcsidőben a Budainál 17-et adna hozzá, hajnalban meg 8-at - ráadásula megállóhelyi indulások feltüntetése ezzel a fegyverrel gazdagította a tárházat. és ha a sofőr azt látja maga előtt, hogy 3-4 percet siet, akkor forda ide forda oda, leszállhatna a gázpedálról.

 

azt hiszem, hogy aki a 20. századi gondolkodással van megáldva, és még a papírra írt fordák világában él, az megérdemli, hogy élete végéig botos 280-ason szolgáljon, aki meg igényli a 21. századi technológiát a buszokban, az legyen kedves, és szolgáltasson 21. századi színvonalon.

(megj. ez az utasokra is igaz, azok között is sok érdemelne ablakzörgős 100 decibeles kattogó csattogó 3 lépcsős járgányt, amúgy meg semmi bajom az ikarusokkal, az első generációs Mercik lehet nagyobb átkot jelentenek)

 

ebben a kérdésben bármennyira is azt hiszed, hogy folyamatosan veszítek, még egy érvet nem mondtál, ami azt mondaná, hogy a hektikus menetidő az jó, mert a hektikus menetidő az baromira nem jó, és mint ilyen, igyekezni kellene a dolgot csökkenteni, nem pedig nagyban tojni rá. márpedig azt hirdeted, hogy a sofőrnek legyen joga tojni rá, mert mi köze bárkinek is, hogy mikor jön a busz, pedig ez nonszensz.