ábrus Creative Commons License 2014.02.27 0 0 472

Ezt csak felhasználói tapasztalatként írom azoknak, akiket esetleg érdekel:

Kb. 3 éve folyamatosan (pár kisebb megszakítással) használok rózsaszín Spurit a dobozon javasolt keverési arányban. (az első flakonnal én is a "több is lement már a Dunán" felkiáltással vettem meg)

Ex 1990-es R19 1,4i-nél Spurival átlagosan 0,4-0,7L stabil fogyasztás csökkenés és valamivel jobb teljesítmény, szebb-simább járás volt tapasztalható.

A fogyasztást az utóbbi ~4 évben folyamatosan vezettem a Spritmonitoron eleinte adalék nélkül, aztán Spurival.

Ugyanazokon a távokon jártam ugyanúgy, a fogyasztást pedig mindig teletankkal számolom, valamint 95%-ban konkrétan ugyanannál a kútnál tankolok. (ENVI automata kút Dunaújváros)

A motoroknál (Kawasaki GTR 1000, Honda Goldwing, Yamaha FZR 1000) szintén tapasztaltam némi fogyasztás csökkenést és jobb-kellemesebb motorüzemet. (bár ezeknél mivel régi vasak így főleg az ólompótló adalék helyett használom)

Egy éve az R19 helyett már egy P406 2,0HDI van amit az első hónap után elkezdtem "Spurizni". (eddig 15e km ment bele)

Ennél fogyasztásban nem tudom hogy van-e különbség (5,6L-es vegyes átlaga van ami többnyire kisvárosi rövidtávú üzem) de egy tankot kihagyva észrevehetően "bénábban" ment mint előtte és utána. (a nagynyomású szivattyú kenése volt a fő szempont, nem is annyira a fogyasztás csökkentése)

Jelenleg is használom, ajánlották helyette a Greenfuelt de nem akarok váltani mert lehet hogy az is jó de nekem ez eddig bevált, azt meg nem ismerem.

Még annyit hogy nem vagyok hülye hogy magamnak hazudjak, másoknak meg minek.