Wreck Diver Creative Commons License 2014.02.22 0 0 151754

Visszakanyarodva a téma indító hozzászólásához:

A gyártónak ciki. Szerintem.

Marcello C-nek, Steinhartnak, akármelyiknek.

Oké, koppintsa a lünettát, koppintsa a tokot, a jól leolvasható mutatókat, avagy a számlapelrendezést.

De az nettó parasztság, hogy épp ugyanazt a betűtipust, ugyanazokat és ugyanabba

az irányba álló számokat, feliratelnredezést, felirat sorainak számát stb stb. használja.


Ez az igénytelenség netovábbja.

És akkor azokat a cégeket ekézzük, akik ugyanazt - az óra árához mérten filléres árú -
tucatszerkezetet tokozzák, de legalább veszik a fáradságot, meg a havi párezer eurós fizetést,
és leültetnek valakit a szinesceruza, papír, photoshop, corel, solidworks mellé, hogy
legalább valami saját kinézetet szüljön már a névre díszítve gyártatott rotor köré?

Nekem ez annyit üzen, hogy "akkora lehúzós népség vagyunk, hogy egy önálló

gondolatunk nincs a profitszerzés újabb és újabb mélységekbe vitelén kívül".

Fenntartom viszont, hogy nem érdekel, ki miért veszi.
Tudjuk, hogy a Rolex Sub pl. a világon az egyik legkedveltebb óra.
A legtöbb férfi - és sok nő -  szerint is szemrevaló.

Semmi meglepő nincs abban, ha rolexet sosem látott embereknek is megtetszik egy Marcello C.
Nem véletlen pont ebből próbál profitálni az adott cég, és nem egy üveghátlap nélkül semmit sem mutató
1950-es aranytokos Patek Calatrava külsejével, ami 2 méterről akár aranyozott tokos doxa is lehetne ránézésre.

Előzmény: fastrobi (151745)