Ja és még a coupes srác radar kérdése:
Típushiba simánál és sw-nél (de szerintem coupenál is), hogy beázik a pótkeréknél az autó, ha nem veszed észre, és eléri a vízszint a vezérlőt, akkor meghal.
Szétszeded, szétkapod megnézed hogy szarrá van-e oxidálódva a belseje.
Ha nem, akkor valszeg valamelyik fej a halott. A madzag mivel fix talán nem.
Vagy: diagra elmész, megnézed, hogy kommunikál-e a vezérlővel, ha nem, akkor szar a vezérlő valszeg, ha igen, akkor meg kiírja melyik fej a szar (sorba vannak kötve, ha egy meghal, szar az egész, legalábbis az esetek 80%ában)
Egyébként ha KO a vezérlő, akkor nem tudod kikapcsolni sem, járó motornál a klímavezérlőn bal 1. gomb alul.
Árak:
ha első hátsó radarod van akkor vezérlő kb 20-25, ha csak hátsó akkor 15, fejek 6-7/db. Az árak ezer forintban értendők.