creative69 Creative Commons License 2014.02.19 0 0 40707

Sziasztok!

 

Nem titok semmi ebben az ügyben, de mielőtt a műszerfalam is szétszedetném az NKH-ból ki lesznek kérve a vizsgalapok :)

A story annyi, hogy a 200ezres futás felett általában jelentkező összes hiba jelentkezik a kocsin és anélkül, hogy kérdezgettem volna

a vizsgánál "nekem rontott" a szaki, hogy vissza van csavarva az óra.

Egyébként én úgy tudom, hogy ezeket az órákat már simán lehet OBD/Clip eszközzel is csavargatni nem Dev?

Mert ebben az esetben nem sokkal többet látnál annál, hogy a kijelző egység korábban volt javítva.

 

Ha elnézett valamit a mostani vizsgabiztos és a korábbi vizsgáknál rendben volt a km állás azt is el fogom mondani mert nem a jó hír rombolása a célom.

 

Természetesen nekem is az az elsődleges célom, hogy biztos legyek benne, hogy milyen állapotban van valójában a verda mert most már lassan többet költök rá mint amennyit akármelyik kocsira amit hajtottam.

 

@ThomBoy A kocsit mások által is jó állapotúnak leírva vettem kevesebb mint 10000km-et mentem vele és több mint 280.000Ft-ot költöttem rá.

Azt hiszem ez nem a minden szőrszálon fennakadás esete. Ezek a szervizköltségek nem azért kerültek kifizetésre mert white fülem van hanem mert nem ment vagy nem volt biztonságos a kocsi. Ha egyszer én úgy döntök, hogy eladom a kocsit biztos, hogy itt is meg fogom hirdetni mert minden javítás dokumentálva van elég részletesen, már csak képeket kellett volna mellé tűzdelnem ahogy kopaszodok...

 

Ha valaki nem hiszi el, hogy a javítások mennyire voltak szükségesek, vagy, hogy kiszerelt alkatrészek mennyire voltak szar állapotúak az kérdezze meg nyugodtan Zoltánt egyedül az első kerékagy csapágyról nem tud nyilatkozni arról Lecsést kell kérdezni.

 

Az se titok, hogy most lett az első futómű felújítva 60k-ért de kormányzáskor még mindig kopog valami és az se, hogy a kuplung kinyomócsapággyal együtt csere érett.

 

További szép estét

 

Creative