vidiadv Creative Commons License 2014.02.14 0 0 40586

Azért azt tisztázzuk miért keletkezik olajsár. Olajsár abban az esetben keletkezik amikor a motorolaj nem képes már lebegtetni a benne lévő szilárd részecskéket. Legyen ez korom stb. Azaz A sűrűbb olajcsere megoldás ellene. És itt hiába használ valaki extra drága olajat. Ha a motor kormol akkor azt is televágja korommal és kokszal. Aztán beragadnak a gyűrűk stb. Én sem vagyok adalék párti a motorhoz. Üzemanyagba az ömv is rak de az égésjavító. Viszont rendszertisztítót ott sem ajánlatos használni. Normál esetben a korszerű autók motorja túléli az autót az előírt karbantartás mellett. OFF: ford cmax 2004 . Országosan jár vele a pacák garanciális javításra. 600.000 km van az autóban. Szíjcserék, vezérlés szűrők olaj és kettőstömegű lendkerék csere volt. A befecskendező gyári !!!! Csodabogárként nézünk az autóra. Persze kopó fék stb cserélve. Azért vettem sceniket mert azt mondták, hogy a fordnak problémás a befecskendező rendszere. Mondjuk lehet, hogy fehér holló.