"Há' figyelj! Ilyen még nem vót! Ha most beszállsz, 10 db csodacsepp plussz a tréning 150.000..."
Nem hittem volna, hogy megérjük a magyar kereskedelmi tv csatorna, mlm prevenciós tevékenységét!
(Pláne miután a konkurens csatorna, konkurens szappanoperájában épp az egyik színész maga is flp-s volt.)
De amit a tv2 tegnap és tegnapelőtti saját gyártású sorozatában felvillantott, az elgondolkodtató...
http://tv2.hu/musoraink/joban_rosszban/144051_joban_rosszban_-_2290._resz1..html
02:58-tól... és 08:13-tól...
http://tv2.hu/musoraink/joban_rosszban/144055_joban_rosszban_-_2290._resz2..html
03:39..-től és 11:58-tól
http://tv2.hu/musoraink/joban_rosszban/144059_joban_rosszban_-_2290._resz3..html
5:00-tól...
A tekintetben, hogy egy olyan tv csatorna, ahol a magazinműsorok és néha még a híradók minősége és szerkesztettsége is hagy kívánni valót maga után, milyen nézői réteggel bír és azon belül hány ember lehet az említett sorozat "rabja"?!
Igazából ez a nézőréteg talán a legkívánatosabb az mlm üzlethez, de hogy pont az előnytelenségekre próbálják felhívni benne a figyelmet? És ugyan hányan ismernek majd magukra, a szereplők által felvázolt élethelyzetben?
És hogy az ilyen mértékű nyilvánosság ellenére, egy cég sem háborog az mlm nagyágyúi közül?
Talán még inkább elgondolkodtató....