Törölt nick Creative Commons License 2014.02.12 0 0 69555

A mostani végállomáson is meg itt is 5 villamos, de ezek 54 méteres villamosokra vannak. Az a mostani szerelvényhossznál csak a kihúzókban 6db villamost jelent. De ha visszafogni csak 1-1-et engedsz egyszerre akkor is 2 villamost félre tudsz állítani üzemszerűen és még 1 vagy 2 műszaki hiba miatt, forgalmi zavar miatt ott lehet. (Inkább csak 1 és az is csak a rövidebb kihúzó végén, hogy ha tervezetten 2 villamos kiállt a hosszú kihúzó végére akkor azok forgalomba visszaállását ne akadályozzuk). 

A mostani szerelvényhosszúsággal de akár még Tátrával is jól működhet és a mostani végállomásnál nem rosszabb.

 

Vegyes járművekkel már kicsit más a helyzet, de nem olyan rossz. Csak figyelni kell, hogy mikor milyen villamos érkezik és megy. Ha le kell kerülni egyik villamossal a másikat valamiért akkor azt meg a forgalomirányítás meg tudja oldani ahogy eddig is. 

 

Viszont ha csak hosszú villamosokkal járunk akkor azzal már gond van. A buszokkal közösen használt le-, és felszállóhely levesz a kapacitásból. Indulás előtt nem állhatsz fel csak 1-2 perccel mert különben a buszt akadályozod. Ennyivel később szabadul fel a kihúzó vágány. A Leszállóhelyen sem állhatsz 1-2 percnél tovább mert a buszt megint csak zavarod.

 

Amúgy meglepően jó a végállomás! :) A Deák Ferenc tér is meglepett - igaz ott a régi jobban használható volt de azért a "biztonsító berendezés" a ludas. :-/

Előzmény: Törölt nick (69528)