nicko Creative Commons License 2014.02.09 0 0 6237

Azért mert:

a; digi ajánlata valszeg nem külön prémium kategóriás csomagba rakni, míg a másik két fél oda akarná. ez azért nem jó a diginek, mert kevesebb nézőhöz jut el, kevesebb emberhez a reklám is.

b; nem adja fel a magas labdát, hogy a megszerzett jogokat más csatornákon is látni lehessen, mert akkor nincs mivel magához láncolni előfizetőket, ha másik 2 nagy kábel szolgáltatónál is jelen vannak a csatornák.

 

De vannak más lehetőségek, alternatívák..erről itt (nevezzük digi klónnak)és innen tájékozódhatsz ahogyan tömörülnek a digi mögé nem az UPC vagy T mellé.

 

És azért elég szépen felzárkózott már a digi is.

 

"A teljes, becsült piacra vonatkozóan és valamennyi technológiát figyelembe véve a UPC a piacvezető, piaci részesedése 26,4 százalék, a második a Telekom, amelynek piaci részesedése 23,7 százalék, a harmadik a DIGI, piaci részesedése a vizsgált hónapban 22,5 százalék volt."

 

 

Decemberben az előfizetők 67,6 százaléka vett igénybe digitális szolgáltatásokat

Előzmény: thomas76 (6236)