Köszi az info-t.
Időközben magától megoldódott a dugulás, mert kiázott a cső a denaturált szeszben.
Volt dugulás a tankban is. Ott nem vacakoltunk, benyomtuk a fémcső csatlakozásánál a teljesen eldugult szűrőt, majd ez távozott a beömlőnyíláson. :-) Szerintem évtizedekig nem használták a gépet.
A benzinpumpa ezekután sem nyomott: hozzá nem értők szedték szét, és a felső átlátszó golyót el is vesztették belőle. Ez úgy látszik, általános, mert egy másik Solexnél is ez volt a probléma. Pótoltam golyóstollpatronból vett golyóval, és azonnal nyomta is a benzint.
Viszont a bal alsó csavar tőben beletörött az üzemanyagpumpa felrakásakor (fáradttörés...) Erre van esetleg ötletetek. Hátulról talán ki tudjuk fogóval terkerni, mert ott kilóg. Szerencsére nem a felső törött bele, mert az zsákfurat. Ha nem sikerül, akkor pontozás és óvatos fúrás 1,5...2-es fúróval. Ha nem hajtja ki a csavart hátrafelé, akkor marad a telibe fúrás és M6-os metszése (ez utóbbit persze már nem szívesen tenném meg).
Az alaplapon pedig úgy meghúzták a megszakítóüllő két rögzítőcsavarját, hogy alig tudtam megoldani. Azt gondolták, hogy ott állítódik el az előgyújtás, és biztosan még jobban utánahúzták. Pedig a kalapács műanyag lábacskája fogy el, ha száraz a kenőfilc...
Tekercs jó, kimértem, meg összerántja a kezet a nagyfesz. Ha továbbra sem indul, akkor jön a karbi és a felső benzinszűrő.