doominogame Creative Commons License 2014.01.22 0 0 15361

Hello!

 

Én az egyik szigetről.

 

Nagyon egyszerű az ügy, két méréssel felderítik, hogy nem tölt-e a gép, vagy az akksi öreg. Egyébként 10Euró körül már kapsz errefelé egy digitális mérőműszert, ha magad veszed kézbe az ügyet. Járó motornál (ha jól tudom) 14.2V körül kell mutatni, álló motornál sem lehet 12V körüli-alatti a feszkó. Mozgasd meg az akksi körül a vezetékeket, az akksisarukat,  a testpontokat, nem lehet laza egyik sem. (Én itt vettem olyan dízel Rover 400-t, amire azt mondta a gazdája, hogy nem indul az a szar. A megtekintésnél vettem észre, hogy laza az egyik saru. Nem szóltam, lealkudtam 125Fontra, berántottuk fapofával, majd otthon meghúztam a sarut, mésfél évig használtam hiba nélkül, majd eladtam 300-ért.)

Vagy állítsd le a motort, és hagyd rajta afeszmérőt éás táthatod, mennyira gyorsan veszííti az akksi a töltést. Vagy egyszerűen kérj egy akksit kölcsön és teszteld azzal.

 

Előzmény: zumi1974 (15360)