Explorer2 Creative Commons License 2014.01.16 0 0 150858

Akkor még zseniisabb a marketingjük. Nem követtem ilyen mélységében a márka történetét, de egy órával valójában érzést, fílinget és nem tokot/szerkezetet árulnak. A Breitling nekem a drágaság érzést nyújtja, amióta ismerem a márkát - nem 10 éve. Ez alapozza meg sokaknál a "minőség" érzetet. Ha azt vesszük ez zseniális kommunikáció, hiszen egy szinten túl (COSC elérése) lényegében bármit drágán tudnak eladni... Olyan ez, mint a Rolex. marha jó, de egyben sokakat taszít is a "gazdagság"-üzenete. Valljuk meg, sokkal szebb órák is vannak ebben az árkategóriában, mégis, akinek egy napig ott van a csuklóján egy ilyen, nem nagyon venne fel mást többet. Megérkezettség-élmény, talán ez a legjobb szó. És igen, precíz, pontos, szép, Rolex. Érzés, amit talán egy Yomega sosem ad meg. Én az enyémet ajándékba kaptam és nekem is kellett az a bizonyos egy nap. Azóta nem telik el 24 óra anélkül, hogy nem néznék meg egy rolexes oldalt a neten. Előtte, pedig volt Omega-m és egy ma is meglévő, gyönyörű öreg IWC-m is, sose tettem ilyet. Ez a marketing és itt nincs ár-érték arány. Csak érzék van. Nagy. És nem biztos, hogy feltétlenül pénzben mérhető.

Előzmény: Wreck Diver (150839)