Explorer2 Creative Commons License 2014.01.15 0 0 150838

Nyilván itt lép be a már említett presztízs-faktor. A Breitling milliókat-milliárdokat költött az elmúlt évtizedekben arra, hogy az órái oda jussanak, ahol ma állnak. Innováció terén pont jókor, a negyvenes években - amikor nagyon kellett... - vezették be a logarléces számlapot, majd ezzel a Navitimert, amivel el is dőlt, hogy ez az alap repülős óra. Aztán meg adtak a marketingnek. Ezt kell most kifizetni. Közben a Certina éppen megszületett, mint márka és csak dolgoztak becsületesen, jól. Semmi Csinnaradatta. A cég most is jól megy, de nem presztízsmárka. Biztos sokat keresnek a tömegesen eladott órákon, oszt jól van. A drága, minősített, villantós órákat meg más gyártja csoporton belül. Lefedve a piac. Maximális a profit. De igen, a Skoda sosem lesz Audi. Nem is cél, hogy az legyen. Csak egy-két okoskodó magyar vásárló nem akarja ezt megérteni. Azoknak üzenem, hogy a Dacia is autó, meg a Maruti is. Eljut A-ból B-be, szerencsés estben. Tehát az ár-érték arány tekintetében még jobb, mint a Skoda. ülés, kormány is van benne, mint az S  Merciben, vagyis szimplán húlye, aki az utóbbit veszi. Ár-érték alapon...

Előzmény: Szepy2884 (150837)