> Az igazi, nagyon sikeres cab forwardnál megfordították a kazánt, elöl volt a vezér is és a fűtő is, mert ott volt a tűzszekrényajtó. Az ilyen gép persze csak olajfűtésű lehetett, az meg csövön jött előre a szerkocsiból.
Létezett ilyen széntüzeléssel is, azok olaszok gruppo 670-ese. Igaz, hogy itt a szénputtony a mozdonyon volt, de zért mégsem tekinthető szertartányosnak, mivel a vízkészletet teljesen a szerkocsiban helyezték el, anélkül nem közlekedhetett.
Érdekes egyébként, hogy milyen tengelyelrendezésűnek tekinthető. A wiki 2'C-nek írja (nyilván mivel a mozdonyszerelvényben előről hátra így következnek a tengelyek), ugyanakkor a korabeli szakirodalom C2' tengelyelrendezésűnek jelölte.
Ez utóbbinak is megvan a logikája, hiszen az "eleje" például szertartányos gépeknél nehezen értelmezhető. Így mondhatnánk, hogy a tengelyelrendezés a füstszekrénytől olvasandó, ez esetben pedig az utóbbi jelölés a megfelelő.