DAttis Creative Commons License 2014.01.10 0 0 61852

Mégis volt bőven olyan pilóta aki szerette/kedvelte a menetből felszállást, míg a többség inkább álló rajtott vett.

 

Mi az, hogy szerette/kedvelte?

Nem úgy csinálta ahogy mondták neki a toronyból? Meg főleg ha    volt előtte forgalom vagy sem?

 

 

Amúgy  a gép terhelésétől (meg volt  pakolva vagy sem) vajon mindegy hogy "állórajt" vagy "kigurulásból" van a felszállás?

 

Azt  sose feledem egy Faro-ból való felszállást,  a 738-as   igen csak meg volt pakolva (teltház   189 fő + a cumó a csomagtérben a  belga   TUI Fly gépén  - vagy mi volt korábban a cég neve - ).   Kigurulás, a pályavégen megállás (nyilván a forgalom is adta) hajtómű felpörög és nagyon nehézkesen megindult a cirka 80 tonna (ennyi lehet egy max felszálló tömegű 738-as?). Faltuk a métereket de már a igencsak a pálya tulsó vége felé emelte az orrát a repcsi, fogtam is a karfát mert  azt hittem fürdünk a közeli mocsaras vidéken gépestül :)

 

 

Előzmény: RIKA424 (61851)