_Twins_ Creative Commons License 2014.01.08 0 0 54304

Én 31.én jártam úgy az 1.4el, hogy az elrohadt cső miatt leesett gyakorlatilag az egész rendszer a földre :) Kb 5centivel a hátsó dob előtt vált ketté és más felfüggesztés nem lévén, csövestől dobostól katalizátorostól húztam magam alatt.

Hál'Istennek volt polcon a Bárdinál, úgyhogy hamar megoldottam, de akkor szembesültem én is a felfüggesztés módjával :)

A kúpos illesztéssel be lehet lőni a hátsó dob helyzetét, feltéve ha nincsenek nagyon megereszkedve a felfüggesztő gumik, mert akkor azokból is új kell.

Vettem új bilincseket is, de mindig rájövök, hogy a két oldalról szorítós bilincs egy fos ezekhez az utángyártott olasz illesztésekhez. Van az a fajta bilincs, ami szinte körbeéri a csövet és az egyik oldalán kell megszorítani (mintha awab lenne), na azzal jó.

 

 

 

Előzmény: bordoxsara (54295)