Gyalogakác Creative Commons License 2014.01.02 0 0 82087

képet is jó lenne látni, de a képről is megkereshető a neten a hirdetés, amit ugye nem szeretnénk, mert a kupec egyből ugrik...

gumik, olajfolyások, futómű elől, a perselyezése nincs-e kikopva, kopogás, csattogás, kipufucsonknál nincs-e olaj, váltót hajigálja-e terhelés alatt, kuplungholtjáték, hűtővíz bugyborékol-e, esetleg olajos, kormányholtjáték, ha meg tudod emelni, akkor a hátsó féltengelyek lötyögnek-e, hidraulika terhet hogy emel, menet közben távolabbról hallgatva búg-e mondjuk a diffi, kacsázik-e a kerék, elektromos rendszer, hátsó féltengelyeknél olajfolyás, ugyanez TLT csonknál, a motor melletti nyulványok vannak-e hegesztve, megrepedve, királycsapszeg, amin a kopás látszik ránézésre is, de megemelve jó megnézni, kartergáz a szelepfedél tetején levő csonkon, kipufi füst hideg motornál fehéres, de semmiképp sem kékes, melegnél és hirtelen gázadásnál szürke, fekete, de ez kipörgés után megszünik és füstmentes kell, hogy legyen.olqajfolyás sehol sem jó, hidraulika szivattyú zümmög-e, az a jó, ha minél halkabb. olajnyomás a hideg motorhoz képest melegnél ne legyen több, mint 1-gyel kisebb alapjáraton, max 1,5, de az már nem az igazi, nem az a lényeg, hogy kiüsse az órát az érték, hanem az, hogy legalább 3-4 legyen hidegen, de melegen se essen sokkal le alapjáraton. ha teheted, akkor nagyfülkést vegyél. ennyi ugrott be elsőre, majd írnak még a fiúk, meg ha eszembe jut valami, akkor beírom

Előzmény: Norbi_94 (82086)