RIKA424 Creative Commons License 2013.12.28 0 0 18587

Óvatosan azzal az 5*-gal Rika...

 

Ne legyél olyan biztos, hogy bárki bármit végigszámolt előre a kiíró önkormányzatnál...

 

Mi alapján? 

 

Egyáltalán mi ma Magyarországon a reális árszintje egy ekkora flotta költségeinek?

 

----------------

 

Ahogy Szeged szépe írta alább, visszafogottan fogalmazok.................:-))

 

Igen, bennem is van némi (kicsike) naivitás, amikor az n+1-ik szakmai csalódás után is mindíg bízom benne, hogy egyszer csak lesz egy n+2-ik önkormányzat, ahol a közlekedési referens odafigyel arra amit csinál.

 

Miért ne lehetne épp Szeged az n+2-ik?

 

-----------------

 

Talán a szakember (ha tényleg az?) az elmúlt 5 évben összegyűjtötte Salgótarján, Komló, dombóvár, Dunaújváros, Baja, stb. ez ügyben szerzett negatív tapasztalatait, és még a döntéselőkészítés fázisában a szegedi polgármesternek és a közgyűlés ez ügyben illetékes tagjainak, rövid dolgozatban bemutatta, hogy :

 

 - vigyázat emberek mert ha olyan tendert írunk ki, hogy kérünk 100 új buszt, akkor lesz 2-3 jelentkező, de a dolog kb. kétszer annyiba fog kerülni mint ma.

 

Hogy honnan lennének számai?

Nem túl rózsás a helyzet ez ügyben, de azért vannak nyilvános számok Debrecenből is, a VT Transmann ügyből is, tehát van mit bemutatni.

 

 

Előzmény: NZA (18586)