Óvatosan azzal az 5*-gal Rika...
Ne legyél olyan biztos, hogy bárki bármit végigszámolt előre a kiíró önkormányzatnál...
Mi alapján?
Egyáltalán mi ma Magyarországon a reális árszintje egy ekkora flotta költségeinek?
----------------
Ahogy Szeged szépe írta alább, visszafogottan fogalmazok.................:-))
Igen, bennem is van némi (kicsike) naivitás, amikor az n+1-ik szakmai csalódás után is mindíg bízom benne, hogy egyszer csak lesz egy n+2-ik önkormányzat, ahol a közlekedési referens odafigyel arra amit csinál.
Miért ne lehetne épp Szeged az n+2-ik?
-----------------
Talán a szakember (ha tényleg az?) az elmúlt 5 évben összegyűjtötte Salgótarján, Komló, dombóvár, Dunaújváros, Baja, stb. ez ügyben szerzett negatív tapasztalatait, és még a döntéselőkészítés fázisában a szegedi polgármesternek és a közgyűlés ez ügyben illetékes tagjainak, rövid dolgozatban bemutatta, hogy :
- vigyázat emberek mert ha olyan tendert írunk ki, hogy kérünk 100 új buszt, akkor lesz 2-3 jelentkező, de a dolog kb. kétszer annyiba fog kerülni mint ma.
Hogy honnan lennének számai?
Nem túl rózsás a helyzet ez ügyben, de azért vannak nyilvános számok Debrecenből is, a VT Transmann ügyből is, tehát van mit bemutatni.