jakuza80 Creative Commons License 2013.12.17 0 0 128444

Sziasztok!

 

Renault Megane 2000 1,9 dti kombi, kék, F9Q 736

 

Üzemmelegen  1000 a fordulat, álló helyzetben pedig 1000-1100 között ugrál.

 

Beszéltem a "mesterrel"(egyre inkább kezdem azt hinni, hogy elé kellene írni, hogy Mekk..). Szerinte kicsit sokat adott neki, így nem tudja feldolgozni az üzemenyagot, és nem tud lemenni menet után az alapjárat.

Kicsit zavaros a helyzet, hisz kb ez a történet:

- kocsit megvettem, azt láttam, és hallottam, hogy a kipuff rendszer üres, meg az EGR ki van kötve. Kb gyári módon ment, csak kicsit máshogy. Alul gyenge 2500 körül jó.

- volt egy vezérműszíj ugrás, ami után folyt az adagolóból az olaj, ezért elvittem hozzá.

- felújította az adagolót. Próbaúton meglepett a teljesítménye(rugalmasság alapján kb 120 LE a 98 helyett), erre Ő azt mondta, chiptuning, csak nem volt jó eddig az adagoló.

- kocsi elkezdte, hogy 1300-nál részterhelésen berángat, ugrál, visszavittem. Az adagoló fedelén állítgatott, az erő eltűnt(2500 alatt semmi), de a rángatás megmaradt. Utána már hiába állítgatta, az erő nem igazán jött vissza. Eljöttem...

- kocsi nem indult reggelente, rájöttünk(más szerelőkkel), hogy csöpög a nafta a tápszivattyú és az adagoló között. Visszavittem. Kicserélt ott egy tömítést(az első felújításnál akkor mit cserélhetett...), meg a főtengely jeladót, meg beállította diaggal.

Próbaúton megint nincs erő, kb mint egy 16v benzin. Ok, megint állított a fedélen. Most az erő rendben van(nem füstöl, alul felül is erős), viszont az 1300-as részterheléses(sebességtartás) remegés még erősebb, meg menet után 1000-1100 az alapjárat, és 100-at ugrál.

Azt mondja, januárban menjek oda, visszavesz belőle.

De akkor megint lesz 70 ló a kocsi, meg marad a remegés.

 

Segítsetek, légyszi, mit tegyek?? Vas megyei vagyok.