dagadtmadar Creative Commons License 2013.12.08 0 0 80782

Nem értek hozzá, de meg tudok külömböztetni egy egészséges diesel motor hangot meg egy bajban lévőt.
A te géped akkor volt utóljára felújítva belülről, amikor a gyárban összerakták szerintem.
én elsőnek szelephézagot néznék, majd porlasztót, előtöltést, ha még mindíg nem jó akkor mennék mélyebre hüvely dugó.
Bár mivel olyan pancser vagy h a kamerát még a gépre sem bírtad rátartani így nem látszik h okádja-e a kék füstöt.
De el tudom képzelni h azok is cserések lehetnek hiszen írtad h vagy 5kg olajsárt szedtél ki az olajteknőből bár furcsálom a dolgot.
Csak annyit tudok elképzelni h már olyan szinten visszadolgozik a géped h ereje sincs így 2 kipufogós és a korom nagy részét az olaj fogja meg ami leülepszik.
Újra leírom nem vagyok szerelő csak józan paraszti ésszel gondolom végig a dolgokat.
Ja és még van egy megjegyzésem ha szeretnéd h a váltódat ne kelljen megbontani akkor nem ugrasztod összefelé a gép derekát váltáskor, mert a morgás elfogadott, de a recsegés már gázos szerintem.

Előzmény: GABI033 (80760)