dagadtmadar
2013.12.08
|
|
0 0
80782
|
Nem értek hozzá, de meg tudok külömböztetni egy egészséges diesel motor hangot meg egy bajban lévőt. A te géped akkor volt utóljára felújítva belülről, amikor a gyárban összerakták szerintem. én elsőnek szelephézagot néznék, majd porlasztót, előtöltést, ha még mindíg nem jó akkor mennék mélyebre hüvely dugó. Bár mivel olyan pancser vagy h a kamerát még a gépre sem bírtad rátartani így nem látszik h okádja-e a kék füstöt. De el tudom képzelni h azok is cserések lehetnek hiszen írtad h vagy 5kg olajsárt szedtél ki az olajteknőből bár furcsálom a dolgot. Csak annyit tudok elképzelni h már olyan szinten visszadolgozik a géped h ereje sincs így 2 kipufogós és a korom nagy részét az olaj fogja meg ami leülepszik. Újra leírom nem vagyok szerelő csak józan paraszti ésszel gondolom végig a dolgokat. Ja és még van egy megjegyzésem ha szeretnéd h a váltódat ne kelljen megbontani akkor nem ugrasztod összefelé a gép derekát váltáskor, mert a morgás elfogadott, de a recsegés már gázos szerintem.
|
Előzmény: GABI033 (80760)
|
|