Mágus23 Creative Commons License 2013.12.08 0 0 55990

ÜDV Antal! Kösz az információt. Ez érdekes régen ott szigorúan tilos volt lefuvatni . Egyrészt a szerelőakna sem olyan kiképzésű ,meg annó Takács Ferencék sem örültek volna annak ,hogy az iszapos víz összepiszkítja az aknát . Lefuvatás,vagy a salakoló aknák előtti lefuvató csatornánál,illetve a szerelde mellettinél (legtöbbszőr ott)történt. A mosások is a 30 31 es vágányon a hidrofor csatlakozásról történtek . Igaz, akkor még a melegmosó egyik része teljesen használható volt. A hőkicserélős,keringetős mesterséges hűtést csak nagyon ritkán használták. Azért érdekes a 34 es álláson való lefuvatás, mert ennek csatorna rendszere akkor nem volt erre alkalmas a mosóvágányok is a 30 és 31 volt,mert ott teljesen jól működött a vízelvezetés.  A mai helyzetet , nem tudom . Csak annyit még ,hogy ami piszkot és tűzveszélyes rendetlenséget láttam ott  a múltkorában,mikor az Albatrosz itt volt , hát igen bátor az a mozdonyszemélyzet aki,oda egy gőzben,tűzben lévő géppel beáll.

Előzmény: fantal (55986)