creative69 Creative Commons License 2013.11.30 0 0 39193

Sziasztok!

 

Sajnos csak most jutottam géphez de néhány észrevétel :)

 

A nyák az nyák azaz nyomtatott áramköri lemez és nem tároló ezt még egy elvetemült francia sem merné megtenni :D

A másik ezeket a nyákokat hőkezeléssel rakják össze az akku meg nem szereti a meleget (még a legújabb lifepo4 akkuk sem)

A slotba helyezésre nekem az egyetlen értelmes magyarázat a kód elfelejtése maradt (azaz újra szinkronizálása a "hurok" néven említett antennán keresztül)

((A Weboldal által belinkelt kapcsolási rajzon L1 néven van jelezve...))

A másik amit tegnap azaz ma hajnalban már nem volt kedvem írni... Az RFID vezérlő az kicsit eltér a keyless és a sima kártya között pontosan annyira hogy tudja kezelni a keyless funkciót/vagy nem.

Ez azért lényeges, mert a két keyless antenna között lévő IC kizárólag a kommunikáció szintillesztéséért felel valamint a végfok van benne.

Ebből következik, hogy ha a keyless kártya felé elküldi az ECU a km és egyébb adatokat akkor az eltárolásra kerül mivel ugyan abba a chipbe van lebonyolítva a kommunikáció

(már csak azt kell megtudni, hogy elküldésre kerül-e) ((erre Zoltán vagy Dev lehet, hogy tud válaszolni))

 

Végül pedig ez nem akku tagadás hanem elektronika :) nem ördöngősség ez is csak egy szakma el kell fogadni amit azok mondanak akik ezt tanulták :D

Viszont azon kívül nem tudok mást mondani, hogy NEM LEHET TÖLTENI A KÁRTYÁT CSAK ÚJRA SZINKRONIZÁLNI :D (nyilván nem fogja elmondani a gyártó az erre kiképzett szerelőin kívül másnak, hogy pontosan hol és milyen kommunikáció zajlik mert ha az egész város erről beszélne az biztonsági kockázat)

 

Örülök neki, hogy ennyien foglalkoznak ezzel a témával :)

 

üdv Creative