Mopat Creative Commons License 2013.11.28 0 0 55832

Így, zömmel kívűlállóként, azért szomorú olvasni, hogy mire jutnak a "profik". Mert ahogy sejtem, nemhogy vasutassal tele a topik, hanem olyannal, aki élőben szerelt, vezetett gőzöst...És mégis azt veszem ki, hogy ha összeraknánk az összes 424-est Istvántelken, akkor se biztos, hogy kijönne még egy működőképes Nurmi...(És akkor hol vannak a szent anyagiak)

Gőzös-ellenesség, sőt vasút ellenesség...Ezzel aztán nekem is volt vitám, úgyhogy leírom, mielőtt valaki ide is hozzászól, hogy "bezzeg nyugaton".

Mert ott még annyira se bezzeg, mint nálunk! Szereintem, ha nincs olyan, hogy NDK, akkor németbe sem látnánk most egy db gőzöst se...Vagy Anglia? Ahol gyerekműsorokkal, teljesen magánszemélyek, lelkes fanatikusok mentették meg, ami van? USA dettó, a magánvasutakat aztán mit érdekelte a 60-as években a nosztalgia.(Állítom, olyan tíz éve, a nosztalgiakorszak második fénykorában annyi működő gőzös volt nálunk, hogy jóval nagyobb nyugati országok se tudtak volna többet kiállítani!!!)