Savika66 Creative Commons License 2013.11.18 0 0 38941

Szia!

Bocsi, de régen jártam erre.

Igen ez "az" a motor nem cseréltettem mert nem javasolta a szerelőm se és csapágyas lett.

Minden előjel nélkül. Nem ette az olajat, nem füstölt és rendben volt mindig.

Mint kiderült - azóta sok renault szervizessel beszéltem - ez a csapágysor, ami benne volt ennyit tudott.

Az új csapágyak ú.n. fekete csapágyak sokkal többet bírnak.

Nagyon kellet az autóm és vettem bele bontóból egy 30000 km-es 2011-es motort. Kifogástalan és nagyon szépen megy. Gyönyörűen duruzsol... halkabb és gyorsabb lett. Átálítottuk a fedélzeti komputert, hogy 15000-km-nél kérjen olajcserét.

Az original motort szakszervízben (számlásan) megjavíttattam... kellett bele egy új hajtókar és új csapágysor. hengerfej nyomáspróbázva, síkolva. 1 új szelep. Folpackba csomagolva megtekinthető, kérésre összeszerelik. Ez is nagyon szép lett, nem volt időm kivárni.

http://www.expressz.hu/1-5-dci-106le-k9k732-47491206/

Most árulom az autót is... fiatalítani akarok! ;) :)

http://www.expressz.hu/renault-scenic-1-5-dci-monaco-47270356/

Előzmény: Törölt nick (38781)