Szia.Ugy ahogy Jena mondja:)) Nekem is megmondta,h a turb.nyom.szab.szelepet cseréljem le.
ez volt rajta,ez Pierburg-os volt
most ez van
így alulról könnyen hozzáférni,persze a cartervédő lemezt le kell bontani.
Felülről is le lehet buherálni csak szűkös a hely. Én olaszban kezdtem hozzá a cseréhez felülről :D
Nekem is az volt,h hol ment hol nem ment.Szinte bólogatott az oroszlán.Mikor megindult 1 nagy füstöt kinyomott.A fap eltömődhetett mert felizzott rendesen.Olaszt ugy jártam meg,h lényegében alig volt turbó és hát a sunyi szlovén partokat a pályán még sötétben is meglátta vóna :D:D
Füst meg volt mögöttünk az tuti.A baj még az is volt,h a turbó cső,vagyis az intercooler cső kilukadt és a "csiga" kifelé tőltött nem a motorba. Az ösztömegünk meg a 2 tonna szállva megvolt :)
Ha nem megy jól meg gondolom füstöt is nyom ki mikor megindul,akkor ne halogasd a javítást,mert a FAP-al is gondod lessz