Közben eszembe jutott. A szívórész ( karbi) fojtásával nem nagyo lehet mit kezdeni, max karbi csere.
Az ott szűk keresztmetszet, nagy a fojtás.
Aztán találtam itt egy konkrét számadatot:
http://www.sierracorner.net/forum/viewtopic.php?f=53&t=6532
A lényeg:
" Az előzőekből következik, hogy a kompresszió növelésével plusz teljesítmény nyerhető, hiszen a nagyobb sűrítéshez nagyobb sűrítési végnyomás és hőmérséklet tartozik, majd az égés erről a pontról indul el. És mivel az égés előtti nyomás és hőmérséklet is magasabb, így az égési csúcsnyomás is magasabb lesz, ami a dugóra ható nagyobb erő miatt plusz nyomatékot jelent a főtengely végén. Ez számszerűen: egy ~7-es értékről ~10-11-re való növelés +10-12%-ot jelent. Tehát oltári növekedésre azért nem kell számítani ezáltal, de sok kicsi sokra megy! "
Fuxi gépei 8-8,5 bar körüliek, ha 11-re feltolom, akkor közel 10% teljesítmény növekedés várható. A picilt emelt fordulathoz ezt hozzátéve, 4 paci felett leszek. Az nekem elég. :)
Ma megnézem a hengert, milyen alakja van az égéstérnek, aztán beszélek esztergályossal, a dugó tetejéből a szélen körbe 0,3 mm-et nyaljon le. A rajzpapír pont 0,2 mm vastag, így pont kijön, hogy nem ver a dugó a hengerfejbe.
11 bar fölé szerintem nem érdemes menni, ott már csörgetheti a 95-ös benzint. A Husik mind 11 barosak. Stihlnél, Oleonál találkoztam már 12 bar értékkel,de ott nagyobbak a hűtőbordák is.