k.fecó Creative Commons License 2013.10.22 -1 0 55275

"Azért kíváncsi volnék, hogy akkor a németek a Messerschmitt Stiftung 109 G-jébe miért raktak modern műszereket...."

Ezt a németek tudnák megmondani...

 

Én a magyar viszonyokból a közlekedés más területéről próbálatam olyan példát hozni,

ahol a jogszabályi kereteken belül megvalósítható egy jármű restaurálása, működőképessé tétele.

 

Lehetne példát nézni a hajós területről, néhány éve felújították a lajtát,

vagy a közút területéről, ahol OT-s rendszámmal forgalomba helyezhetőek különböző felújított járművek,

-teherautók közül Csepel

-buszok közül az Ikarusz számos típusa

-motorok közül a Pannóniák

-autók közül szinte minden régi típus (a múltkor egy Zaporozsec-et láttam OT-s rendszámmal)

 

De természetesen arra is lehetne számos példát hozni, hogy ki mit miért nem újít fel...

 

Én arra próbáltam utalni, hogy nem tudom elképzelni, hogy jogszabály tiltaná meg

például egy Brotán-kazános gőzmozdony felújítását.

Az hogy adott esetben a régi kazán még felújítható-e, vagy ha igen, akkor milyen technológia alkalmazásával,

illetve hogy az mennyibe kerül, az már egy másik kérdés... 

 

Előzmény: fantal (55247)