sykes2 Creative Commons License 2013.10.19 0 0 146490

Na, szóval belenéztem és nagyon megörültem.

Ilye kuplungot kerestem a 125/50-es blokkhoz.

Ahogy bontottam, egy csomó dologra lettem figyelmes.

Jelzem, hogy a párosító szám: 116993 - tehát a gyártási év 1960.( ez még később fontos lehet)

 

Először a gyújtás oldalla kezdtem.

Csepel alaplap némi maradékkal.

 

Majd következett a másik oldal.

 

Itt már nagyon örömködtem.

Megtisztítottam.

Érdekes a dupla parafa.

Összerakva. Megy be a korábban említett blokkba.

Majd jött a henger.

A dugó megszorult, de a rutin 10 perc alatt győzőtt.

A hengert fúrni kell, a dugó kuka, a hengerfej okés.

 

Itt már elég gyanús volt az egész blokk. Kerestem a jeleket, de csak jobban összezavarodtam

A blokk belsejében a főtengelyen kívül sehol nem volt "D" logós alkatrész. 

Itt már azért én is gondoltam, hogy Csepel, Danuvia házasításról van szó.

A párosító szerint a ház 1960-ban készült.

Egy-két apró érdekesség.

Hol a szuszogó?

 

Vitaindító:

2 kivezetés, kicsi felömlő, 60-as blokk.

Ha a 11 utólag lett beütve, akkor 6993 - tehát 1958.

Akkor még 1 kivezetés volt ott és már nagy felömlő.

Ez is Csepel:

 

A 2. blokk amiben ilyennel találkozom:

 Először azt hittem, hogy otthoni ügylet, de ezek szerint gyári.

 

Néhány alkatrész cseréltem és újra összeraktam. Megy eladásra.

 

Minden véleményt szívesen veszek.

 

 

 

Előzmény: sykes2 (146483)