Na, szóval belenéztem és nagyon megörültem.
Ilye kuplungot kerestem a 125/50-es blokkhoz.
Ahogy bontottam, egy csomó dologra lettem figyelmes.
Jelzem, hogy a párosító szám: 116993 - tehát a gyártási év 1960.( ez még később fontos lehet)


Először a gyújtás oldalla kezdtem.
Csepel alaplap némi maradékkal.


Majd következett a másik oldal.


Itt már nagyon örömködtem.
Megtisztítottam.

Érdekes a dupla parafa.

Összerakva. Megy be a korábban említett blokkba.

Majd jött a henger.
A dugó megszorult, de a rutin 10 perc alatt győzőtt.
A hengert fúrni kell, a dugó kuka, a hengerfej okés.



Itt már elég gyanús volt az egész blokk. Kerestem a jeleket, de csak jobban összezavarodtam
A blokk belsejében a főtengelyen kívül sehol nem volt "D" logós alkatrész.
Itt már azért én is gondoltam, hogy Csepel, Danuvia házasításról van szó.
A párosító szerint a ház 1960-ban készült.
Egy-két apró érdekesség.
Hol a szuszogó?

Vitaindító:
2 kivezetés, kicsi felömlő, 60-as blokk.
Ha a 11 utólag lett beütve, akkor 6993 - tehát 1958.
Akkor még 1 kivezetés volt ott és már nagy felömlő.

Ez is Csepel:



A 2. blokk amiben ilyennel találkozom:
Először azt hittem, hogy otthoni ügylet, de ezek szerint gyári.
Néhány alkatrész cseréltem és újra összeraktam. Megy eladásra.

Minden véleményt szívesen veszek.