fantal
2013.10.06
|
|
0 0
54974
|
Nem tudom, hogy itthon milyen a szabályozás, de Szlovákiában pl a gőzös nosztalgiák végére kötelező egy másik - nem gőzös - mozdonyt is tenni. Ez általában ott is egy muzeális dízel. Sőt ott még egy tartálykocsi víz is megy vele, akár elrontja a korhű összképet, akár nem.
Nem, Szlovákiában kötelező dízelvontatású tűzoltóvonatot közlekedtetni a gőzös után egy térközzel. De nem rácsatolva a vonatra! (És a tűzoltóvonat 67 ezer literes tartálykocsijából végzik a gőzös szerkocsi utántáplálását is a határon)
Az Albatros-os vonatok végén menetvonal sporolásból volt a magyar szakaszon rákapcsolva a tűzoltó vonat.
Mint írták a Nohab ugyanezen ok miatt volt a vonat végén meg kímélni a 424-est. Még igencsak "bejáratós" :) |
Előzmény: sagia77 (54972)
|
|