Fiery Creative Commons License 2013.09.12 0 0 149441

Ezerszer jobb valasztas egy megfelelo minosegu, presztizsu karora, mint egy szinte barmilyen auto. Az utobbin naponta tobb ezer, esetenkent tobb tizezer Ft-ot bukik az ember (csupan ertekvesztesben), es 40 ev mulva -- egy-ket kiveteltol eltekintve -- egy marek ertektelen rozsda lesz belole. Ehhez kepest erdemes megnezni, mennyiert mennek a hibatlan allapotu '50-es, '60-as evekbeli Speedmasterek, Daytonak, Submarinerek, Patekek...

 

Egyebkent ha az autos parhuzamnal maradunk, ott a tokozas mint elv mondjuk maximum a motorra vonatkozhatna, az lehetne a "szerkezet" amit egy tokba (kasztniba) csomagolnak. A Rolls sajat V12-t hasznal a Phantomhoz, es tudtommal V12 BMW motort a Ghosthoz -- nem hiszem, hogy ez presztizsben oriasi problema lenne a Rolls vasarloknak. Megsem kinai vacak motor, es nem olyan, ami tul sok autoba kerulne beepitesre. A Pagani Mercedes-AMG V12-t hasznal, az se egy sz*r, es nem tucatmotor. A jobb Bentley-k is hasonlokepp mukodnek, nem azonos motorvalasztekuk sem a Skodaval, sem a VW-nel, es reszben az Audival sem. Mindazonaltal, az ETA tokozashoz hasonlo problemat vetne fel pl. egy 6 hengeres sima V6 Mercedes vagy VW, vagy sorhat BMW motor megjelenese a Rollsban, ez teny -- de ilyesmirol szo sincs.

Előzmény: Pitylogós (149440)