Vali888 Creative Commons License 2013.09.08 0 0 301

Kedves Tanay Marcell!

 

Ügyfelük voltam, Németországba közvetítetettek ki. Lehet, hogy az "Euwork Kft jogi és anyagi szempontból is teljesen rendben működik", de egyéb szempontból nem. Érdemes lenne ügyfeleikkel kitöltetni egy elégedettségi kérdőívet.

 

A szolgáltatásuk nem minőségi. Akárhányszor mentem oda egyeztetett időpontra mindig megvárakoztattak 15-30 percet. Eközben a kislányok fel-le vonultak az iroda és a konyha között, fontosságuk teljes tudatában, rihegve-röhögve, mindenüket kirakva, de olyan is volt, hogy láthatóan megfeledkezett rólam az ügyintéző.

 

Csak és kizárólag olyan információval láttak el, amelyet magam is könnyen beszerezhettem az interneten. A munkával kapcsolatos konkrét kérdéseimre már egyáltalán nem tudott az ügyintéző hölgy válaszolni. Az addig mosolygós hölgy ingerült lett, amikor belekérdeztem egy-két dologba.

 

Fontoskodnak a kislányok, de szerintem fogalmuk sincs, hogy pontosan mire közvetítenek. Mantráznak valami előre betanult szöveget, legalábbis így tűnik. A kinti közvetítővel én beszéltem meg a részleteket. Ezután az Önök irodájából felhívott a kislány és engem faggatott arról, hogy mit beszéltünk és miben egyeztünk meg. Képtelen volt követni, hogy hol áll az ügy, egész más munkaköri leírást küldött át, mint amire jelentkeztem. Katasztrófális. Empátia készség nulla.

 

Fogalmazzunk úgy, hogy az Önök hozzáadott értéke az én szempontomból zéró volt. Nagyon megbántam, hogy Önöket választottam.

 

Ja, és a kiutazásom előtti napon ! - amikor ugye az ember már nem szívesen táncol vissza - adták csak oda a szerződést aláírásra. Belekérdezéseimre megint csak ingerült válasz az ügyintéző részéről.

 

Egy vigasztal csak, hogy ezért a minőségen aluli szolgáltatásért legalább nem kellett fizetnem.

 

Szóval én minden olyan munkavállalót lebeszélnék arról, hogy Önökhöz - vagy bármely más irodához - menjen, aki bírja az adott ország nyelvét társalgási szinten.

 

Üdvözlöm.

Előzmény: Tanay (298)