Mr.Gabson Creative Commons License 2013.09.01 0 0 154684

Csiga leírása:

 

Az alap az, hogy nincs levegőcsavar. Az L és H kúpos csavarok benzin mennyiséget szabályoznak.
Minél kintebb csavarod, annál többet kap a gép benzinből.
Az L az alacsony fordulaton és az átmeneten működik egyedül. Azzal az alapjárati benzin
mennyiséget adagolod. Ha elkezded azt lassan befelé csavarni, akkor elkezd az alapjárat felfelé
menni. Ott ahol a legmagasabb, onnan 1/4-el vissza kifelé. Ha üzem-melegen húzogatod neki a gázt,
olyan krossz motorosan harap. Hidegen torpan. Nagyjából itt jó a keverék minősége, ha az alapjárat
stabil. A T csavarral a pillangószelepet tudod állítani, itt a keverék mennyiségével lehet
alacsonyabb, magasabb fordulatot állítani.
Részemről akkor jó, ha hidegen kéri a szivatót, hidegen alacsonyabb az alapjárat, ahogy melegszik,
úgy picit emelkedik. Na ehhez jön nagyon jól a műszer....
Ha ez megvan, akkor jöhet a H, azaz a magas-fordulati benzinmennyiség beállítás. Üzem-melegen
addig tekered ki, vagy be, amíg el nem éri a gyári fordulatot. Ha alacsonyabbra hagyod, akkor sokat
kap, ha magasabbra akkor keveset. Ez a veszélyesebb. ( szétpörög, nincs kenése rendesen,
melegszik) A gyári érték alá szoktam menni 200-300 fordulattal. Ott picivel többet kap, mint az
előírt emissziós előírások miatt előírt mennyiség.
Mivel magas fordulaton az L és H furaton is egyszerre megy a nyál, azért a kettő együttes szállítási
mennyisége határozza meg az összeset. Ezért kezdünk az L csavarral alapjáraton, mert ott egyedül
csak ő szállít, majd hozzátekerjük a H csavart.
Persze mindezt teljesen tiszta szűrővel állítod. Ahogy tömődik a szűrő, úgy fog egyre többet kapni,
és fulladni.
Innentől a használat közben érzed, hogy mi nem jó. Hidegen a benzin a henger falára kicsapódik,
ezért kell több belőle, ezért indul szívatóval. Ha melegen alacsonyodik az alapjárat, akkor sokat
kap. Ekkor nagyon picit ( max 1/8-ad fordulat) az L csavaron csavarsz befelé. Ha gázra
( húzogatod) csuklik, akkor keveset kap, akkor kifelé. Ha torpan, akkor sokat kap, akkor befelé.
Nagyon kicsi állítások kellenek már ilyenkor, de saját szád íze szerint beállíthatod.
Ha a gyertyaképed jó, a teljesítménnyel, hideg-meleg indulással elégedett vagy, akkor beállítottad
sikeresen. :)

 

ui: fordulatszámmérő nélkül, Én nem állítanám!

Előzmény: atrego (154679)