mcg Creative Commons License 2013.08.07 0 0 29885

A paraméterek szerintem most sokkal jobbak, mint pár hónappal/évvel ezelőtt, volt ennél sokkal több lassújel is a vonalon. És egy állomásköz komletten át lett építve, tömeges lassújelek megjelenése itt biztosan nem várható.

Sajnos ez nem így működik...:(

A pályaparamétereket tavaly őszig kellett az infrastruktúra-működtetőnek megadnia a kapacitás-elosztó szervezet felé. És ha ott az idei menetrendi évre egy évvel korábban átadottakhoz képest olyan mértékű romlást adtak át, akkor bizony az, az állomási időközök emelésével közösen már eredményez(het)te ezt a menetrendet.

Lehet, hogy közben szedtek ki lassújeleket, de ha azokról semmilyen hivatalos tájékoztatást nem adott az infrasruktúra-üzemeltető a kapacitás-elosztó szervezet felé, akkor ne várja, hogy hipp-hopp csak úgy visszaszerkesztésre kerül az idei menetrend...


Nem tudom, ki vette közületek a fáradtságot, hogy végignézze a 80C tervezetet (rajtam kívül szerintem még egy, érintett topictárs). Itt ugyanis az történt, hogy az egész struktúra PÁROS irányba lett csak eltolva, a páratlan vonatok nagyjából a mostani menetvonalra vannak tervezve. Egyvágányú pályán - ha átpakoljuk a kereszteket - józan ész szerint a páratlan vonatokhoz is hozzá kellett volna nyúlni (magyarán korábban közlekedtetni). Így beleférne akár a szerencsi gépcsere, az ütemen felüli vonatközlekedés (teher is). Ez lényegében a mostani struktúra lenne.

Ütemes menetrendben adott két állomás, melyeken a vonatkereszt történik. Nor, ha a 2 között a menetidő növekszik, akkor már nem megy az ütemidő felél belüli átérés, tehát szükség szerint ha az egyik vonatkeresztet megtartják, akkor a másik mászik arrébb egy állomással. Kérdés, hogy hol is történik az "lmászás", mert lehet, hogy ennek következménye az lett volna, hogy szerencsen mindkét irány bukja a csatlakozást, de lehet, hogy csak az, hogy az egyik még menthető...


A mentesítőktervezése meg no comment. Egy ütemes személy elé kitenni egy tömve közlekedő vasárnapi mentesítő vonatot, majd X állomáson forgalmi okból megállva és 45 perces tartózkodással félretenni (állomástávolság van, vissza kell jelenteni). Röhej! Ha az utas később indul a mindenütt megálló sebessel, hamarabb felér, mint a mentesítő Desiróval.

Igen, ezek a dolgok épp a fentiekből adódnak....

 

 

Az illetékeseket kellene megkérdezni, egyébként a 100 km/h-nak szerintük sincs semmi akadálya. De szerintem nagy ívban tojnak rá.

Szerintem meg nekemadhatnák az 5-ös lottó főnyereményének tizedét...:)

Ha szerintük nincs semmi akadálya, akkor miért nem kezdeményezik a hatóságnál az engedélyezett sebesség felemelését? :(

 

 

A Bodrogkeresztúr-Olaszliszka a legszűkebb keresztmetszet. De a mostani, felújított szakaszon le lehet faragni 1-2 percet a másik állomásközben.

És vajon az ezt biztosító pályaparaméterek is át vannak adva hivatalosan oda, ahova kell? :)

 

 

Előzmény: alex_86 (29881)